AUDYT STRON WWW

Aby strona internetowa spełniała swoją funkcję, szczególnie według oceny wyszukiwarki Google, a także szybciej i łatwiej była odnajdywana przez Internautów, powinna spełniać podstawowe warunki. Kod strony za pomocą którego została stworzona, powinien być pozbawiony błędów i przeszkód, które mogą utrudnić jej wyszukiwanie. Dlatego w tym celu optymalizuje kod strony WWW, tak by była, jak najlepiej „widziana” przez roboty wyszukiwarek internetowych.

Dzięki certyfikatom Twoja strona będzie potrzebowała mniej miejsca na serwerze i mniejszego limitu transferu. To również gwarancja działania we wszystkich przeglądarkach internetowych na rynku. Warto też wspomnieć o tym, że może być z powodzeniem „przeglądana” przez osoby niewidome za pomocą specjalnych programów czytających stronę.

Czytelne raporty

Pełna i szczegółowa analiza stron internetowych.

Wyższe pozycje w wynikach

Audyt SEO znacznie poprawi oceny strony przez algorytm Google, dzięki czemu będzie miała szanse na wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania.

Wzrost ruchu na stronie

Dzięki naszemu audytowi dotrzecie do większej liczby klientów.

Audyt SEO

Audyt strony pod względem SEO obejmuje:

Analiza Struktury strony

Ocenimy ogólną budowę strony WWW - Przeanalizowana będzie użyteczność strony z punktu widzenia klienta, budowa adresów URL oraz spójność wizualna.

Badanie prędkości ładowania strony

Czas ładowania strony jest niezwykle istotny nie tylko z punktu widzenia algorytmu Google, ale również z punktu widzenia potencjalnego klienta. Użytkownicy zbyt długo oczekując na wczytanie strony, mogą stracić cierpliwość i skorzystać z oferty Twojej konkurencji, czego efektem jest strata pieniędzy. Badanie będzie miało na celu przedstawienie listy wskazówek pozwalających przyspieszyć działanie strony. Optymalizacja obejmie wiele istotnych elementów takich jak obrazki, kod HTML, JavaScript i pliki CSS.

Sprawdzimy widoczność Państwa strony w wynikach wyszukiwania Google na poszczególne frazy kluczowe. Wskażemy frazy kluczowych, na które Wasz serwis wyświetla się na pierwszej, drugiej oraz trzeciej stronie rezultatów.

Opracujemy statystyki widoczności w postaci liczby zaindeksowanych podstron. Sprawdzimy mapę strony oraz poprawność budowy site mapy. Wskażemy poprawić: Przekierowania Mobile Szybkość ładowania

Strona internetowa zostanie sprawdzona pod kątem ewentualnych błędów i przystosowana do Światowych standardów W3C. Dodatkowo zidentyfikujemy podstrony, które zwracają tzw. błąd 404. Jeżeli będzie ich więcej, przedstawimy całą listę adresów URL generujących takie błędy.

Porównamy widoczność w wynikach Google poszczególnych fraz Klienta z ich konkurencją. Wskażemy ilość fraz w top 10 wyników wyszukiwania dla każdej z witryn.

TOP